Головна » Публікації » Навчально-методична діяльність » Розробки сценаріїв виховних заходів |
Автор: Корнієнко С.В. Ведучий: добрий день, наші гості і учасники еколого-географічного калейдоскопу! Ми раді вітати вас в нашому еколого-натуралістичному позашкільному закладі – Шосткинській міській станції юних натуралістів.
Сьогодні дві команди (іде представлення команд) мають виборювати статус найкращих інтелектуалів, а значить бути першими. Тож побажаємо обом командам успіху і наполегливості. Аби висновки і результати були чесними й об’єктивними сьогоднішнє змагання між командами судитимуть: Голова журі __________________________________________________ Члени журі ___________________________________________________ _____________________________________________________________
Розпочинаємо перший тур нашого калейдоскопу, який має назву "Дай правильно і вчасно відповідь" (учасники команд мають по черзі давати відповідь на запитання протягом 5 сек., одна правильна відповідь оцінюється 1 балом).
Запитання команді:
Ведучий: отже, попросимо журі оголосити результати конкурсу першого туру. Таким чином, команди набрали наступну кількість балів.
Напевне, ви всі знаєте, що наша земля багата різними природними ресурсами, серед яких чільне місце займають ліси і які, на превеликий жаль, в останні роки вирубуються. Тому другий тур ми присвятимо цьому прекрасному створінню природи. Цей конкурс має назву "Знавці лісу" (команді пропонується запитання, які слід колективно обговорити і дати правильну відповідь капітану команди. Якщо команда підготувала неправильну відповідь, опонентам надається можливість відповісти).
Запитання команді:
Ведучий: отже, попросимо наше журі оголосити результати ІІ туру конкурсу. Цікавий і різноманітний світ фауни. Тож спробуємо перевірити свої знання з зоології. Оголошується ІІІ тур під назвою "Такі різні тварини". (команді пропонується запитання, на яке слід дати миттєво правильну відповідь. Право відповіді має будь-хто з членів команди. Якщо команда дає неправильну відповідь, опонентам надається можливість відповісти. Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал).
Запитання команді:
Ведучий: отже, попросимо наше журі оголосити про результати ІІІ туру конкурсу.
Зараз ми розпочинаємо наступний ІV тур нашої конкурсної програми, яка має назву "Головний агроном". З вивчення курсу "Економіка України" ви знаєте, що наша країна є аграрно-промисловою. В кожному регіоні розвивається агропромисловий комплекс на основі зовнішніх чинників, а саме клімату. Тож, як ви здогадались, і завдання ІV туру присвячені цій тематиці. Кожній команді дається набір карток з назвами сільськогосподарських культур, які слід скомпонувати у групи, де вони вирощуються як основні сільськогосподарські культури: у нас на Поліссі та в АР Крим. При оцінюванні конкурсу враховується швидкість і правильність виконання завдання. Команда, яка першою виконала правильно завдання, отримує додатковий бал.
Полісся:
АР Крим:
Ведучий: отже, підіб’ємо підсумки ІV туру конкурсу, а також просимо журі оголосити попередні результати загальної суми набраних балів командами.
Боротьба в змаганні до перемоги в між командами посилюється, а конкурсні тури наближаються до завершення. Зараз пропонується учасникам гри наступний V тур, який називається "Аромат природних ліків". З кожної команди обирається по одному представнику, які мають розпізнати з зав’язаними очима аромати цілющих трав, сировина яких знаходиться в пронумерованій ємності, та назвати їх пошепки асистентам, які записують назву рослини на папері відповідно до нумерації. При підведенні підсумків за кожну правильну назву рослини команда отримує 1 бал. Набір сухої сировини цілющих трав:
Ведучий: слово надається журі для оголошення результатів V туру.
Оголошується VІ тур еколого-географічного калейдоскопу під назвою "Заповідна спадщина". Кожна команда колегіально має обговорити та визначити природні заповідні об’єкти Шосткинського району. Природні заповідні об’єкти Шосткинського району:
Ведучий: слово має наше шановне журі.
Наступний завершальний VІІ тур присвячений нашому рідному місту Шостка. Ми щоденно буваємо на вулицях міста, користуємось комунальними послугами, навчаємось в школах, працюємо, змістовно проводимо дозвілля і відпочинок, а чи задумувались ми, з якої інфраструктури складається наше місто, скільки в ньому вулиць, підприємств, парків і скверів, закладів культури та інших об’єктів, які забезпечують нам належне проживання в ньому. Тож тестове завдання буде присвячено саме цій тематиці. Кожна команда отримує тестові завдання з варіантами відповідей, серед яких слід обрати правильну. Кожне завдання оцінюється в 1 бал при правильному підборі варіанту відповіді. Прошу команди отримати пакети з тестовими завданнями, на вирішення яких відводиться 5 хвилин. Варіанти відповідей записуються на аркуш і за зазначений час здаються ведучому.
а) понад 51 тис., б) понад 81 тис., в) понад 101 тис.
а) понад 210, б) понад 110, в) понад 310
а) 3, б) 4, в) 6
а) 13, б) 26, в) 33
а) 1, б) 5, в) 11
а) 15, б) 24, в) 32.
а) понад 10 тис., б) понад 20 тис., в) понад 30 тис.
а) 1, б) 3, в) 5
а) 1, б) 5, в) 10
а) 1, б) 2, в) 3
а) 2, б) 4, в) 6
а) 1, б) 2, в) 3
а) 1, б) 3, в) 6
а) 11, б) 13, в) 15
а) 6, б) 12, в) 32
а) 5, б) 7, в) 9
а) 3, б) 5, в) 8
а) 5, б) 15, в) 3 19. Назвати площу розташування міста: а) понад 3300 га, б) понад 4300 га, в) понад 5300 га
Ведучий: ось і настав відповідальний момент. Просимо журі повідомити результати останнього туру та визначити переможців конкурсно-інтелектуальної програми "Еколого-географічний калейдоскоп".
Відбувається церемонія нагородження переможців і активних учасників почесними грамотами
Ведучий: сподіваємось, що переможці заслужили свою перемогу, а інші учасники прихильність глядачів у прагненні до перемоги. На останок залишається побажати всім чудового настрою, гарних успіхів у навчанні і нових творчих відкриттів. До побачення і до нових зустрічей!
Захід супроводжується музичними паузами під час колегіального обговорення і виконання завдань
|
|
|
|
Переглядів: 2400 | Рейтинг: Публікація 5.0/5| Оцінили: 5 |
Всього коментарів: 0 | |